PROPOSTES DE PSICOMOTRICITAT I E.F. A L’ESCOLA ENRIC GRAU I FONTSERÉ (FLIX)

A l’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix han organitzat una sèries de propostes de l’Àrea d’Educació Física de Primària i de Psicomotricitat d’Educació Infantil en les que han participat les famílies:

#1000escalesflixanques #jolesfaigacasa

A la població de Flix cada any té lloc la cursa popular 1000 Escales Flixanques. L’escola ha col·laborat en la proposta de fer-les des de casa. Les famílies han gravat les seves aportacions i l’escola les ha anat publicant a la seva web. Ha tingut molt èxit!

#challenge psicomotricitat

#challenge2Grans #ChallengePrimaria

Canal de Youtube amb propostes d’EF tant proposats per la mestra com per l’alumnat