Proposta educativa Espai Lluís Companys

L’Espai Lluís Companys és una institució pública de memòria històrica que es troba al poble natal de l’expresident de la Generalitat de Catalunya. El seu nucli és l’exposició permanent, que abraça la trajectòria de Lluís Companys, com a figura que permet traçar els esdeveniments més destacats de la història de la Catalunya contemporània, des de finals del segle XIX fins al primer franquisme. També disposa d’una sala polivalent, on s’hi organitzen diverses activitats.

En el cas concret de la proposta educativa, aquesta s’articula en dues activitats diferenciades: una visita comentada a l’exposició permanent i un taller a la sala polivalent que requereix la implicació directa de l’alumnat, que ha de treballar amb diferents fonts documentals.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

LLUÍS COMPANYS. UNA VIDA D’HISTÒRIA. Espai Lluís Companys

Nivell recomanat 4t d’ESO i 2n de batxillerat

Tipus d’activitat Visita comentada + taller

Durada aproximada 90 minuts

Horari Dijous i divendres, a partir de les 10h.

Nombre d’alumnes 25 (s’acceptaran fins a 50, si s’informa a la reserva)

Reserves reserves@espaicompanys.cat | 973.57.02.33 (ext.4) dijous i divendres

El març de 2022, l’Espai Companys va llançar un projecte educatiu propi destinat als estudiants de batxillerat. L’any següent, es va adaptar a l’ESO i està previst ampliar l’oferta als diferents nivells educatius. Us compartim l’enllaç on consultar el detall de les propostes educatives:

➡️Proposta educativa: BATXILLERAT.

➡️Proposta educativa: ESO.