Bones pràctiques: Bibliorepte – 25 Imperdibles

L’escola Pompeu Fabra de Mollerussa ha obtingut el segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar en la línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector.

La biblioteca escolar de l’escola Pompeu Fabra de Mollerussa ha presentat un Bibliorepte nou amb una exposició-joc de llibres i àlbums per a infants. La proposta té l’objectiu de donar a conèixer 25 narracions il·lustrades i àlbums, on la imatge té una funció rellevant o essencial i que els infants no s’haurien de perdre en la seva etapa escolar.

L’exposició compta amb una sèrie de pots que contenen un objecte. Cadascun d’aquests objectes té relació amb un llibre. El joc es basa en intentar emparellar-los. A través d’aquests llibres, volem promoure la lectura atenta de llibres il·lustrats i àlbums i oferir eines perquè els infants desenvolupin el pensament simbòlic a través del joc.

25 imperdibles: exposició-joc de llibres il·lustrats i àlbums,  ha estat ideada per Emma Bosch i Encarna Beltra i l’han dut a terme gràcies a la col·laboració de la Biblioteca Comarcal Jaume Vila.

Objectius del Bibliorepte:

• Dinamitzar la biblioteca escolar per convertir-la en un espai estimulant i suggeridor a través del joc.
  • Posar a l’abast dels infants llibres de qualitat que configurin una oferta rica i diversa.
  • Establir relacions de treball conjuntes amb la Biblioteca Comarcal.

Podeu trobar l’article original aquí.

L’enhorabona!!!