Projecte Ciències 12-15

En aquest article us presentem El Projecte Ciències 12-15 . Aquest projecte posa a l’abast de l’alumnat de l’ESO l’elaboració de coneixement científic escolar mitjançant diferents activitats que el guiaran en l’assoliment de les competències de l’àmbit cientificotecnològic. Això implica fer possible que cada alumne experimenti, pensi, s’emocioni, dialogui, argumenti, escrigui i representi, i s’organitzi per construir i aplicar coneixement científic, millorant la seva comprensió dels fenòmens del món.

A la pàgina web del projecte, teniu accés a unitats didàctiquesrecursos per al professorat, a activitats d’ampliació i idees per fer ciència a casa, entre d’altres.

Aquest projecte és fruit de la col·laboració del Departament d’Educació i la Universitats Autònoma de Barcelona i compta amb la col·laboració d’ EduCaixa.