Va llegim! Materials de suport a la lectura

La Montse Castells i Llúcia Martín, creadores de Va llegim! ens comparteixen aquesta pàgina web, que vol ser un suport a la lectura per a mestres i pares, amb la finalitat d’ajudar nens i nenes a aprendre a llegir.

Els materials estan elaborats per a infants que a més de l’ensenyament explícit a l’escola necessiten la implicació de les famílies per acabar de dominar la lectura.

Els materials que proposem estan basats en la prova PACBAL (Prova d’Avaluació dels Components Bàsics de l’Aprenentatge de la Lectura). Els resultats d’aquesta prova ens indiquen en quins components cal intervenir per ajudar els alumnes:

Els diferents materials amb els quals iniciem la pàgina web estan presentats en tres tipus de fonts: majúscules, lligada i script per tal d’adaptar-los a diferents necessitats.