Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a l’ESO

Aquestes orientacions ens ofereixen una aproximació a l’avaluació de la Competència Digital de l’Alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de l’ESO, així com recursos per avaluar el progrés de l’alumnat al llarg de l’etapa. És clau tenir present que l’abordatge de l’assoliment de la competència digital requereix una planificació compartida i la implicació de totes les matèries.

Aquest document s’ha elaborat en el marc del Pla d’Educació digital de Catalunya. El PEDC, impulsat pel Departament d’Educació, segueix les recomanacions de la UNESCO, l’OCDE i altres organitzacions amb competències educatives, així com les polítiques de la Unió Europea, en la tipificació de la competència digital com una de les competències clau de la ciutadania en la societat actual.

Enllaç al document.