Itineraris autoformatius CESIRE

Des del CESIRE s’han dissenyat dues noves propostes de formació adreçades a educació infantil i primària. Estan pensades com autoformacions que els centres podeu personalitzar, adaptant-les a les seves característiques.

🌿Reinterpretem el Medi des d’una mirada STEAM

Els materials que proposen tenen com a objectiu, ajudar el centre a analitzar les maneres de treballar el medi. Aquesta autoformació de centre posa a l’abast dels equips docents eines que ajuden a replantejar la didàctica del Coneixement del Medi. Es presenten recursos que permeten treballar, a l’aula, a partir de problemes socialment rellevants des del punt de vista de les ciències socials, ciències naturals i la resta d’àmbits STEAM.

🔬El treball experimental a l’escola

Aquest itinerari d’autoformació té com a finalitat concretar, definir i consensuar el treball científic a l’escola i acordar com ha de ser i què ha de tenir una aula de ciència al centre.

Podeu accedir-hi des de  l’Ateneu.

Per qualsevol dubte us podeu dirigir a cesire@xtec.cat