Aprèn i ensenya en línia

Amb l´objectiu de continuar donant suport al professorat, hem recollit aquests recursos que us poden servir per al vostre desenvolupament professional.

mSchools és un programa de mEducació amb múltiples facetes, impulsat per Mobile World Capital Barcelona i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Objectius del programa:

1. Fomentar l’aprenentatge amb la tecnologia mòbil
  2. Millorar les competències digitals i l’esperit emprenedor
  3. Construir un entorn obert per a la mEducació

Toolbox  és un recull d’aplicacions educatives revisades i avaluades per docents que s’adrecen a escoles, professionals de l’educació, famílies i alumnes. Té la finalitat de facilitar l’accés i l’ús de continguts educatius a través de tecnologia mòbil i de fer públiques experiències d’aula lligades a les aplicacions seleccionades.

Us enllacem a les noves col·leccions de mSchools Toolbox

Recull d’apps educatives perquè puguis crear contingut en línia Apps pràctiques per treballar continguts curriculars de diferents àmbits