Ajuts IRBLleida per a estudiants de batxillerat-2022

L’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida ha publicat una nova convocatòria dels Ajuts IRBLleida per a estudiants de batxillerat (2022) adreçada a l’alumnat de 1r de Batxillerat i al Claustre de professorat, en general. Cada centre docent podrà presentar un màxim de dos estudiants candidats, els quals hauran de concórrer de manera individual. Com en d’altres edicions, l’alumnat seleccionat gaudirà d’un ajut que consistirà en una dotació econòmica de 200 euros per a la realització d’una estada, d’un mes de durada, a les instal·lacions de l’IRB de Lleida per desenvolupar la part experimental del seu treball de recerca.

Els grups de recerca en què es desenvoluparà el programa són:

·         Oncologia Molecular

·         Grup de recerca translacional Vascular i Renal

·         Pec Proteomics (+PPRG)

·         Neurobiologia Molecular del Desenvolupament

·         Grup de Recerca en Obesitat, Diabetis i Metabolisme (ODIM)

·         Bioquímica de l’estrès oxidatiu

Us compartim l’enllaç al formulari d’inscripció, que haurà d’emplenar l’alumnat interessat, conjuntament amb la persona tutora del centre. La data de tancament és dilluns, 25 d’abril de 2022.

Podeu consultar tota la informació sobre aquesta convocatòria al Web de l’IRB.

Per a qualsevol aclariment, podeu contactar amb ice.secundaria@udl.cat