Maria-Mercè Marçal a l’aula de 4t de l’Escola Sant Miquel

Us compartim una pràctica educativa de l’Escola Sant Miquel de Miralcamp a l’entorn de la figura  i obra de l’escriptora d’Ivars d’Urgell Maria-Mercè Marçal.

L’alumnat de 4t ha treballat al figura i l’obra de l’escriptora a través del projecte interdisciplinari: Les xiquetes del meu poble abans i ara. En la seva preparació i desenvolupament, s’ha comptat amb el suport de diferents materials elaborats pel grup de treball Maria-Mercè Marçal a l’aula. Aquest grup de treball, coordinat des del Centre de recursos pedagògics del Pla d’Urgell, està elaborant una proposta pedagògica per fer difusió d’una de les escriptores de més relleu de la comarca a les diferents etapes educatives.

Us adrecem al següent enllaç per tal de veure una part de la tasca feta.

Moltes gràcies a l’Escola Sant Miquel per compartir aquesta experiència.