PROJECTE AMPHIBIA

Objectius:

1.Donar a conèixer els amfibis entre el jovent dels centres educatius que participen en el projecte.

2. Conscienciar a la població sobre les problemàtiques que pateix aquest grup faunístic.

3. Oferir eines per a la protecció i conservació dels amfibis arreu del territori català.

4. Rebre informació local d’elevat interès pel que fa a localització de punts de reproducció d’amfibis

Préstec de la maleta:

L’ús d’aquesta maleta està destinat prioritàriament als centres de secundària que realitzen el projecte de servei comunitari Amphibia. Tot i això, aquells centres que no estan dins el programa, poden demanar-la en préstec si està disponible.

La durada prevista del préstec és d’un mes.

MATERIALS DE LA MALETA
Daus escuma 4 Targetes estat ecològic 30 Targetes amb corda amfibi/depredador
Targetes de joc 5 Bosses de grava 5 Cintes mètriques
Carpeta negra Dossiers per al professorat i dossier per a l’alumnat Guia d’amfibis i rèptils de Catalunya