Jornada formativa contra l’Assetjament Escolar

L’equip tècnic del programa #aquiproubullying ens convida a la Jornada formativa en commemoració del dia Internacional contra l’Assetjament Escolar oberta per a tots els docents.

La jornada de sensibilització tindrà lloc el dissabte 4 de maig de 9:30 h a 14 h al recinte de la Fabra i Coats de Barcelona, sota el títol Emoció i creativitat, un camí cap a la prevenció de l’assetjament escolar.

L’objectiu de la formació és actualitzar el treball preventiu en el fenomen de l’assetjament escolar i el ciberassetjament i dotar d’eines als docents per a dinamitzar activitats sensibilitzadores vivencials a l’aula.

A continuació us enllacem tota la informació sobre l’esdeveniment i el formulari d’inscripció. Període d’inscripció del 5 al 25 d’abril.