Fundació Barça. Recursos gratuïts per la prevenció de la violència a Primària

La Fundació Barça pel curs 23-24 amplia els recursos educatius de prevenció de la violència per escoles de primària i posa a la vostra disposició aquest dos programes gratuïts:

Descarregar dossier ESCOLA sense VIOLÈNCIES                                    Descarregar dossier Programa Contra el Bullying

Programa ESCOLA sense VIOLÈNCIES per prevenir, detectar i actuar davant qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent i promoure un entorn segur i protector per als nens i nenes.

Aquest programa inclou:

• Formació específica pel claustre per la detecció i actuació davant qualsevol forma de violència a la infància. Formació d’especial interès per al vostre referent – Coordinació de Benestar del Centre (tal com indica la LOPIVI – d’obligat compliment).
  • Sessions d’autoprotecció per als alumnes de 3r i 4t, i recordatori per 5è i 6è a aplicar des de tutories i Ed. Física
  • Recursos per a les famílies
  • Acompanyament per la implementació del programa

Sol.licitar el programa

Programa Contra el Bullying 5a edició. Metodologia de prevenció de l’assetjament escolar testada en 26 escoles de primària i 5.000 infants  durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying.

Aquest programa inclou:

• Metodologia d’efectivitat contrastada amb evidència científica
  • Formació sobre bullying pel personal docent i no docent del centre
  • Sessions de 1r a 6è a aplicar des de tutories, Ed. Física i Ed. Artística
  • Recursos per a les famílies
  • Informe sobre estat de convivència al centre
  • Acompanyament per la implementació del programa

Sol.licitar el programa