Cúpula Leonardo Da Vinci

Aquest material consisteix en construir cúpules a partir dels diferents patrons ideats per Leonardo da Vinci fa 500 anys. És una activitat multidisciplinària i lúdica on convergeixen coneixement, experimentació i treball en equip. Aquest material està dirigit a l’alumnat de CS, ESO i batxillerat.

Les cúpules de Leonardome s’aixequen a partir d’un sol tipus de peça i sense cap element d’unió: el mateix pes de les peces és suficient per mantenir-ne l’estabilitat.

La construcció possibilita treballar múltiples conceptes i habilitats. És per això que parlem d’aprenentatge significatiu: s’assimilen coneixements de forma integrada i, al mateix temps, es desenvolupen competències que es troben a la base de l’educació del segle XXI.

Amb aquesta proposta posem els alumnes al centre del seu propi aprenentatge, els permetem experimentar i, no menys important, despertem les seves emocions.

La podeu demanar per telèfon: 93 886.63.53

Guia didàctica