#100tífiques

Programa #100tífiques – Dones i Ciència

Xerrades adreçades als alumnes de 6è d’educació primària i alumnes de 1r d’ESO.

El programa #100tífiques es realitzarà l’11 de febrer, Dia internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia.

L’objectiu és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa. El programa #100tífiques té la vocació de fomentar una relació més directa i recíproca entre la ciència i la societat, i molt especialment d’incrementar la consciència d’aquest col·lectiu i eixamplar-ne l’espai.

El termini de sol·licituds i inscripció es tancarà el dia 20 de gener.

Calendari:

Inscripció centres fins al 20 de gener
En fer la inscripció cal adjuntar la carta de compromís i comunicar l’enllaç de la videoconferència. Aquest és el que utilitzarà la científica.
A partir del  29 de gener es comunicarà l’assignació de les científiques als centres educatius.
A partir del dia 2 de febre
11 de febrer 2021, a les 11:00 h. Xerrada 100tífiques (virtual)