XIV Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22)

El dissabte, dia 21 de maig de 2022 se celebrarà la catorzena edició de la Jornada de Programació i Robòtica Educatives (#JPRE22), dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.

Aquesta trobada està especialment adreçada als i les docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors/es, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.

Aquest any es podrà tornar a gaudir d’una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes. L’horari serà de 9:00 h a 17:30 h  amb un descans per dinar.

Si voleu participar com a talleristes, com a ponents o en la fira d’alumnes, podeu registrar la vostra participació en el següent formulari, en els diferents formats oferts en aquesta edició. Si voleu participar en més d’un apartat, haureu d’omplir el formulari tantes vegades com propostes de participació vulgueu fer.

Durant el mes de maig s’obrirà la inscripció general per assistir a la jornada programa.

Per a més informació, accediu a l’enllaç.