Xa edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya

Ja està oberta la inscripció a la Xa edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Amb l’objectiu d’estimular la creació literària entre el vostre alumnat, us animem a participar-hi.

Aquí trobareu les bases de participació dels treballs escrits i les bases del conte audiovisual.

Informacions importants:

• Totes les categories, llevat la H (conte audiovisual), es subdivideixen en dues: prosa i poesia.
  • Primària:
    • Els treballs de prosa han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
    • Els treballs de poesia poden ser individuals o col·lectius
    • Els treballs dels alumnes amb NESE, tant prosa com poesia, han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
  • Secundària
    • Els treballs de prosa i poesia són individuals
    • Els treballs d’alumnes amb NESE han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
  • El centre ha de garantir que els treballs presentats són originals i elaborats a l’aula. Aquests treballs han de ser una mostra del procés d’escriptura que es fa als centres i no només escrits per ser presentats al certamen dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.
  • El centre només pot presentar un treball per categoria.
  • El termini d’inscripció és del 26 de gener al 3 de març.
  • La presentació d’originals es farà a través d’un formulari, que us farem arribar més endavant, i tindreu temps fins al 24 d’abril.
  • El veredicte del jurat i el lliurament d’obsequis als guanyadors tindrà un format presencial i es farà a Osona el dia 16 de maig.
  • Els guanyadors passaran a la fase final, que tindrà lloc el 17 de juny.

Inscripció a través d’aquest formulari.

Per qualsevol aclariment o dubte sobre la participació, podeu posar-vos en contacte amb el CRP d’Osona. (crp-osona@xtec.cat, tel. 938866353 Ext.1)