RoboCAT 2019 – El Campionat de Robòtica de Catalunya

Des de la comissió organitzadora de la RoboCATEl Campionat de Robòtica de Catalunya, us volem convidar a assitir als diferents esdeveniments planificats en motiu de la quarta edició del concurs, que s’ambienta en les Revoltes dels Remences. La competició està organitzada per l’associació El Racó dels Robotaires, entitat integrada per joves universitaris catalans, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona, la Generalitat de Catalunya i la FPdGi.

La RoboCAT Barcelona es celebrarà el dissabte 27 d’abril de 2019 a l’Escola St. Peter’s (Carrer d’Eduard Toldrà, 18, 08034 Barcelona); i la RoboCAT Girona, el dissabte 4 de maig de 2019 a l’Escola Bell-lloc del Pla (Carrer Can Pau Birol, 2, 17005 Girona). Hi participaran un total de 95 equips procedents d’escoles, instituts, entitats, institucions i empreses d’arreu del territori català, que es disputaran una de les 32 places per a participar a la Gran Final del dissabte 11 de maig a l’Escola Els Estanys (Carrer Josep Maria Vila, 5, 17250 Platja d’Aro).

Creiem en la importància de la competició, adreçada a alumnes de totes les edats i també a adults, que té com a objectius primordials la difusió del patrimoni natural, cultural i artístic català i el foment d’una robòtica assequible i de tecnologies lliures. La RoboCAT es consolida un any més com el campionat de robòtica català per excel·lència, en el que hi prendran part més de 500 estudiants del Principat.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web robocat.cat.