Programació “L’escola a casa”, un espai educatiu a El 9 TV

L’escola a casa, un programa educatiu elaborat per mestres de totes les escoles de Vic i destinat a alumnes d’infantil i primària. L’objectiu és fer arribar continguts i recursos pedagògics d’interès a tots els nens i nenes durant el confinament mitjançant la televisió. Aquest espai ha estat promogut per l’Ajuntament de Vic.

El nou espai L’escola a casa es podrà veure els dilluns, els dimecres i els divendres a les 5 de la tarda i completarà la franja infantil de la programació d’EL 9 TV que s’emet cada dia.

Consultar la programació

El dia de Sant Jordi, a El 9 TV i al Canal Taronja la programació inclou animació per als infants, un record de la representació de la llegenda de Sant Jordi que cada any s’ha fet a la plaça Major de Vic el dia 23 a la tarda, i altres continguts relacionats amb la Diada.