PROGRAMA D’EDUCACIÓ CIENTÍFICA: El sincrotó ALBA

Us presentem el programa educatiu gratuït, Missió ALBA, que cada any arriba per a l’alumnat de 5è i 6è de Primària per participar en reptes científics i conèixer aquest centre d’investigació pioner a Europa.

Les claus d’aquest projecte són:

• Els docents poden accedir gratuïtament a tots els continguts, materials i audiovisuals del probrama a través de la plataforama  misionalba.es
  • Hi ha dos reptes a escollir: El poder de la llum i Fes visible allò invisible. Cada repte es dividex en 4 etapes. Cada etapa, el personal científic i tècnic del Sincrotó planteja un engima que l’alumnat ha de resoldre mitjançant la realització d’un experiment a l’aula.
  • Els continguts que s’inclouen en el projecte han sigut específicament dissenyats per a treballar de manera pràctica, significativa i vivencial a l’àrea de coneixement del medi i encaixen perfectament amb el nou currículum i el treball basat en situacions d’aprenentatge.
  • Tots els centre participants reben un pack de benvinguda i tenen la possibilitat de participar en les visites virtuals, videoconferències i retransmissions en directe per a conèixer i visitar virtualment el Sincrotó i parlar amb alguns membres de l’ALBA.

Hi ha 400 places a la vostra disposició.

Trobareu més informació a:

El Sincrotó Alba