Presentació del llibre EL TREBALL PER PROJECTES. Fer recerca a l’educació infantil

Aquest llibre justifica i reivindica l’escola com a context per a la recerca d’infants i adults. La recerca entesa com a estratègia creativa que respecta i desvetlla les múltiples formes d’expressar-se i de conèixer. S’hi presenta el treball conjunt d’adults i infants d’educació infantil a l’escola pública Les Pinediques de Taradell al llarg de gairebé quaranta anys. Una trajectòria d’experimentació gràcies a la qual s’aprofundeix en el coneixement de l’entorn natural, científic, social, artístic i cultural, i en els diferents llenguatges. S’hi documenten més de cinquanta experiències pedagògiques a les quals s’hi accedeix a través de codis QR.

🏫 Biblioteca Antoni Pladevall, Taradell

🗓 Dijous, 1 de desembre de 2022