Dia de l’educació física al carrer – DEFC

QUÈ ÉS?

El DEFC, 25 d’abril aquest any, és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física que es fa les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”.
Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consell Colef i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any.
Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

OBJECTIUS

Mostrar la importància de l’Educació Física pel desenvolupament integral i integrat en totes les edats.
Donar a conèixer la nova Educació Física: integradora, variada i divertida.
Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social.

Conscienciar dels alts índexs de sedentarisme al nostre país amb el problema de salut i elevat cost sanitari que comporta.
Mostrar a la societat la part de la feina realitzada a les classes d’Educació Física.
Promoure la difusió d’activitats físiques saludables poc conegudes.

Transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia.
Animar a la societat a adoptar un estil de vida actiu.
Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i la OMS.

Més informació: web del DEFC