Cultura pakistanesa

El servei educatiu d’Osona us oferim la cinquena càpsula formativa sobre codis culturals.

L’objectiu d’aquestes càpsules és que els docents puguin entendre millor les característiques culturals i costums de les famílies dels infants que tenen a les seves aules.

En aquesta 5a sessió parlarem de la cultura pakistanesa. La càpsula anirà a càrrec de Komal Naz. Sota el títol: “Un apropament a l’alumnat i les famílies del Pakistan, bones pràctiques i disseny d’activitats“. Es vol fer una aproximació a la realitat de les famílies pakistaneses que tenim als nostres centres educatius. Es farà una breu introducció als sistemes educatius i experiències educatives dels joves pakistanesos. Veurem el rol de la família a l’escola i com fomentar la participació de les famílies d’origen pakistanès. Per acabar parlarem de com incorporar la perspectiva intercultural a les activitats de l’aula i fer-la més inclusiva.

Dimarts 11 de maig a les 17.30h.

CartellVideoconferència