Cultura amaziga

Atenció! Segona part cultura amaziga.

El servei educatiu d’Osona us va oferir la tercera càpsula formativa sobre codis culturals.

L’objectiu d’aquestes càpsules és que els docents puguin entendre millor les característiques culturals i costums de les famílies dels infants que tenen a les seves aules.

A la 3a sessió vàrem parlar de la cultura amaziga. El ponent era Aziz Baha, membre de la Casa Amaziga de Catalunya. Pensem que  va ser molt interessant per tots els docents que treballen a la comarca d’Osona, ja que molts infants dels centres educatius de la comarca tenen la cultura amaziga com a cultura materna. Aquesta sessió es va allargar més del compte i es va decidir que continuaríem amb una segona part. Ens podeu fer arribar tots els dubtes que tingueu sobre aquesta cultura i les farem arribar al ponent.

Aspectes que es tractaran en aquesta segona part de la cultura amaziga:

• El col·lectiu amazic a Catalunya
                                  • L’alumnat d’origen amazic a Catalunya
                                  • Proposta d’activitats de cultura d’origen per l’acompanyament de l’alumnat d’origen amazic en la construcció de la pròpia identitat.
                                  • Torn de preguntes.

La segona part es farà:

Dimecres 28 d’abril a les 17:30h.

Enllaç Videoconferència