Cicle de confer猫ncies – setembre 2020

Tots el dimecres del mes de setembre de聽馃暏17:30 a 19:30. Agendeu-vos aquestes dates.

Enlla莽 a la 5a confer猫ncia 30 de setembre: Escolta activa i cercles de di脿leg

PROGRAMA

Aquest cicle de confer猫ncia s’ha organitzat conjuntament entre tots els CRP’s de la Catalunya Central.

Data T脥TOL – PONENT
2 Benestar docent, ambRosa Miralles, Mestra, educadora emocional i doctora per la UdL en psicologia i pedagogia, i en atenci贸 a la diversitat
9 Retornem a les aules amb il路lusi贸 i sense por, per貌 amb respecte!, amb聽Maria Cosp, Farmaceutica i formadora en bioqu铆mica aplicada.
16 Recursos per promoure la resili猫ncia en infants i joves davant les restriccions de la Covid 19, amb聽Vanessa Carral,聽Doctora en psicologia i diplomada en traumater脿pia i promoci贸 de la resili猫ncia.
23 Com aprenen els alumnes?,聽 amb聽H茅ctor Ruiz, Director de la International Science Teaching Foundation
30 Escolta activa i cercles de di脿leg,聽amb聽脫scar Negredo, Pedagog i educador social, coordinador del Servei de Mediaci贸 Comunit脿ria de l鈥橦ospitalet.