Biodiversitat a l’hort de l’escola.

Programa de la jornada

La tercera càpsula de l’hort escolar ecològic la dedicarem a la biodiversitat. La jornada es farà el dimarts 26 d’abril a les 17:30 h. La sessió tindrà dues vessants com s’ha fet fins ara. Per una banda tindrà una vessant tècnica per conèixer que podem fer al nostra hort escolar per afavorir la biodiversitat. Per una altra banda tindrà una vessant pedagògica amb alguns exemples de com podem aprofitar la biodiversitat per treballar diferents aspectes del currículum.

La jornada tindrà aquest punts:

17:30h Presentació de la Jornada. Sr. Josep Arderiu Ausiró, director dels Serveis Territorials del DACC a la Catalunya Central.
17:40h Introducció de la jornada. Sra. Margarida Feliu, vicepresidenta 3era del Consell Comarcal d’Osona. Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat. Assessora del Programa Escoles Verdes a la Catalunya Central.
17.50h Varietats locals. Com seleccionar i guardar llavors. Rotació de cultius. Sra. Xènia Torras, enginyera tècnica agrícola i responsable del projecte Esporus de l’associació L’Era.
18.40h La biodiversitat a l’hort escolar com a recurs pedagògic. Sr. David Segalés Masmitjà, educador ambiental. Departament d’Educació al Centre de Recursos Pedagògics d’Osona.
19.15h Torn obert de preguntes
19.30h Cloenda de la jornada

Aquesta jornada es realitza en línia. El dia abans de la jornada rebreu l’enllaç d’accés a l’aula virutal des d’on podreu seguir-la.

Podeu fer les inscripcions a través de RuralCat

Per més informació bustiacoordinaciossttcc@gencat.cat