ACVIC | 10 ANYS D’ART I ESCOLA

Ja fa 10 anys que ACVIC Centre d’Arts Contemporànies i el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona van plantar la llavor d’Art i Escola, un programa que vol impulsar la presència de l’art contemporani a l’escola, establint una xarxa de col·laboracions entre diferents institucions i persones que treballen des de l’àmbit de l’art i l’educació.

Durant aquest any es faran un seguit d’activitats per celebrar aquest deu anys. Per començar podeu visitar l’exposició “Goula. Projecte d’Art, Joc i Memòria” del 29 de gener al 25 d’abril al MAP Museu d’Art de la Pell. Pels centres educatius es proposen activitats educatives i visites comentades a l’exposició gratuïtes a càrrec de Assumpta Riera (Tuti). Per fer les reserves a ACVIC. Centre d’Arts Contemporànies. Tel +34 93 885 37 04 Sant Francesc 1. 08500 Vic. educacio@acvic.org De dimarts a divendres de 10.00 a 13.00h i de 17.00 a 19.00h.