100tífiques. 10 de febrer de 2023

100tífiquesEl proper 10 de febrer la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya organitzen la cinquena edició de  l’esdeveniment #100tífiques.

Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetat d’enguany: aquest curs incorporen també formacions per a docents, el professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula) aquesta formació està certificada pel Departament d’educació.

Per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció  abans del dijous 22 de desembre. Per a qualsevol consulta programasteam@xtec.cat