Programa 8è Congrés de Ciència

La setmana del 7 a l’11 de juny es durà a terme el 8è Congrés de Ciència. L’excepcionalitat del moment en què vivim, ha fet que la indagació s’adaptés a aquesta nova situació i, en format virtual es presentaran les 26 recerques que els centres han desenvolupat al llarg d’aquest curs, sota la temàtica: “CUIDEM EL FUTUR. Investiguem al voltant dels ODS”.

L’escola Mestre Morera, IEA Oriol Martorell i l’escola Calderón de la Barca, són els centres de Nou Barris que han participat al llarg de tot aquest curs al Congrés i que la pròxima setmana exposaran les seves recerques.

Podreu seguir en directe, les jornades del Congrés a través dels enllaços del youtube que trobareu a la web del Congrés. Les recerques es presentaran cada dia a partir de les 9:30h.

Us compartim el programa