Selecció XVIII Mostra Treballs de Recerca de Nou Barris

Us informem dels resultats de la puntuació del jurat per la Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat al Districte de Nou Barris (XVIII edició):

El treball seleccionat en 1a posició és: “La personalitat dels bessons univitel·lins determinada per la genètica”, de l’alumna Alicia Fernández-Arroyo López, de l’Institut Barcelona Congrés

Com sempre, felicitem el professorat per la decidida col·laboració i per motivar i ajudar l’alumnat a participar a la Mostra.

Us enllacem el document amb la puntuació final del jurat.

També us enllacem un dossier amb els 16 treballs presentats al Districte.

En motiu de l’actual situació pel coronavirus, no podem avançar informació de la Mostra Jove de Ciutat, però els 3 treballs amb major puntuació s’han enviat a l’organització.