Jornada d’aules d’acollida del districte de Nou Barris: Jocs del món!

Avui, 8 de juny, s’ha realitzat la primera Jornada Jocs del món!, organitzada pel Seminari de tutors i tutores d’aula d’acollida de Nou Barris.

Hi han participat prop de 150 alumnes de l’Institut La Guineueta, l’Escola Marta Mata, l’Institut Valldemossa, l’Escola Santiago Rusiñol, l’Institut Nou Barris, l’Institut-Escola Turó de Roquetes, l’Institut Barcelona Congrés, el Col·legi Sant Ferran i l’Escola Mercè Rodoreda.

Els nois i noies de les aules d’acollida han compartit  i gaudit durant el matí de jocs del món que havien treballat prèviament a l’aula. Han descobert nous jocs, sentit diferents llengües, i conegut nois i noies que també estan a l’aula d’acollida.

La jornada ha estat molt participativa, animada i divertida, tant per part dels organitzadors com per part dels participants, ja que els ha permès practicar la llengua catalana d’una manera lúdica!

Volem agrair la participació i l’entusiasme de tots els nois i noies, i dels docents que han contribuït en la seva organització i realització.

Esperem que ens tornem a retrobar el curs vinent!