Aprenentatge i Servei Comunitari. Retrats per als avis de la Residència La Trinitat

Alumnes de l’Institut Pablo Ruiz Picasso, dins el marc de l’Aprenentage i Servei comunitari,  han realitzat uns magnífics retrats dels avis de la residència La Trinitat. Dimecres 21 de juny, un grup d’alumnes junt amb les seves professores, han  fet el lliurament d’aquestes obres.

Els excel·lents treballs plàstics dels nois i noies, han tingut molt d’èxit entre el grup de persones grans representades en els retrats.

L’experiència ha estat molt gratificant per a tothom. Agraïm a la Residència La Trinitat la seva col·laboració en el projecte i felicitem el professorat i els alumnes de l’Institut Pablo Ruiz Picasso per la bona tasca realitzada. Ens ens engresquem mútuament a seguir endavant amb activitats com aquesta!!!