Cloenda de les Estades formatives en empreses.

Dimarts 13 de juny, amb l’assistència d’alumnes i professors dels instituts: Barcelona Congrés, Galileo Galilei, Guineueta, Pablo Ruiz Picasso i Turó de Roquetes, junt amb representats de les empreses col·laboradores així com del Districte, el Consorci d’Educació  i d’Inspecció d’Educació, ha tingut lloc, a la sala d’actes de Parc Tecnològic, la Cloenda de les Estades Formatives en Empreses, del Programa de Diversificació Curricular de Nou Barris.

Els estudiants, per grups, han fet la valoració de la seva l’experiència i l’han explicat a la resta d’assistents. Cada centre ha elaborar un vídeo on hi apareixen els diferents alumnes valorant l’activitat. En acabar l’acte, s’ha lliurat un diploma acreditatiu a cadascun dels alumnes participants.

Com en edicions anteriors, les estades formatives han estat molt ben valorades pels diferents estaments que han format part del programa. Ens felicitem mútuament pels resultats obtinguts i ens encoratgem a repetir l’experiència els propers anys.