Acte de lliurament dels premis finalistes Joc Florals Escolars de Barcelona Ciutat

Dimarts 5 de juny de 2018, ha tingut lloc al Saló de Cent,  i conduit per alumnat de batxillerat artístic de l’Institut Pablo Ruiz Picasso, l’acte de lliurament de premis als finalistes de la fase ciutat dels Jocs Florals Escolars.

Del districte de Nou Barris, en Pol García Giralt de l’escola Marinada ha quedat finalista de la categoria D i l’alumnat de l’escoleta groga de l’Institut Escola Trinitat Nova, ho han estat de la categoria H conte audiovisual.

Felicitem tots aquests nois i noies pels seus treballs així com l’alumnat de l’Institut Picasso pel la seva excel·lent actuació en la conducció de l’acte. Felicitem també aquests tres centres del districte de Nou Barris i el seu professorat, per la bona feina que fan. Ens emplacem a retrobar-nos en les següents edicions d’aquesta activitat literària!