Cloenda Programes de Diversificació Curricular

Dijous 14 de juny ha tingut lloc, al Parc Tecnològic de Nou Barris, la Jornada de Cloenda de Programes de Diversificació Curricular, amb l’assistència d’alumnes i professorat dels 6 centres educatius que han participat en el Programa, representats del Consorci d’Educació,  d’Inspecció d’Educativa, del Districte de Nou Barris i de les empreses col·laboradores. Aquí podeu consultar el programa.

En aquesta activitat hi han participat 6 instituts de Nou Barris: IE Trinitat Nova, IE Turó de Roquetes, Institut Barcelona Congrés, Institut Galileo Galilei,  Institut La Guineueta, i Institut Pablo Ruiz Picasso. Alumnes d’aquest centres han realitzat estades formatives en diferents empreses i centres o entitats de Nou Barris.

Els estudiants, per grups, han fet la reflexió de la seva l’experiència i l’han explicat a la resta d’assistents. Segons ha valorat  l’alumnat, aquesta experiència els ha estat molt profitosa i els anima a seguir estudiant i a triar el seu futur professional. Cada centre ha elaborar un vídeo de cloenda. En acabar l’acte, s’ha lliurat un diploma acreditatiu a cadascun dels alumnes participants.

Ens felicitem mútuament pels resultats obtinguts i ens encoratgem a repetir l’experiència els propers anys.