Escacs a l’escola

La mediateca del CRP del Montsià disposa d’un nou paquet de materials educatius per a la pràctica dels escacs que els posem a disposició de les escoles que estan duent a terme el programa dels “Escacs a l’escola” en qualsevol de les diferents modalitats de curs que es duen a terme. I en general, per a tothom que ho vulgui treballar a l’aula.

Com veureu, hi ha diverses tipologies de recursos: maleta amb un conjunt de taulers, jocs educatius, llibres, quaderns i revistes.
Aquests materials s’han obtingut gràcies a la col·laboració de l’Obra Social “La Caixa” amb el programa “Els escacs a l’escola rural” (acord entre la Federació Catalana d’Escacs i l’entitat Chess Education Europe) i amb el suport del Departament d’Educació.