XII Jornada: El còmic una eina pedagògica

Ja és oberta la inscripció a la XII Jornada: El còmic una eina pedagògica, en el marc del Saló del Còmic de Barcelona. Tindrà lloc el proper 5 d’abril a partir de les 15h., amb l’objectiu de treballar el còmic com a recurs didàctic. Va adreçada als docents d’educació infantil, primària, secundària i responsables de biblioteca escolar. En aquesta edició es presentarà la publicació: Memòria i vinyetes. La memòria històrica a l’aula a través del còmic . Es presentaran experiències, passis editorials i es disposarà de temps lliure per visitar el Saló.

El Departament d’Educació certificarà 5 hores de formació. Trobareu tota la informació, el programa i l’enllaç a la inscripció a la web del Projecte de Biblioteques escolars.

El termini per a la inscripció finalitza el 25 de març.