Programa LECXIT

Perquè entenem la lectura com a base de tot aprenentatge, i el gust per la lectura com a principi indestriable de l’habit lector i, per tant, de la competència lectora; en col·laboració amb la biblioteca comarcal Sebastià Juan Arbó, hem encetat un programa de suport a la lectura en què persones voluntàries ajuden a llegir els alumnes de primària que ho fan amb dificultat.

Els centres escullen els alumnes que poden aprofitar aquest recurs i els voluntaris els dediquen el seu temps, de vegades a la biblioteca i altres al propi centre, per contagiar-los l’amor a la lletra escrita, que els farà avançar a través del món de l’aprenentatge.

El dimarts 20 de juny, a les 18 h. es farà l’acte de cloenda d’aquest curs LECXIT a la Biblioteca Comarcal S. J. Arbó.