Jornada d’Innovació de Terres de l’Ebre

El 19 d’octubre es realitzarà la Jornada “Innovació vol dir transformació educativa?” de Terres de l’Ebre. Aquesta comptarà amb un ampli Programa que tractarà el tema de la innovació i la seva vinculació a la transformació educativa, des de diferents perspectives. La inscripció a la Jornada es pot fer des d’aquest enllaç.

9:00 – 9:30 BenvingudaDirectora territorial, Sra. Montserrat Perelló
9:30 – 10:30 Ponència “Innovació vol dir transformació educativa?” – Sr. Antoni Zabala Vidiella, llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació. Expert en CB
10:30 – 11.30 Ponència “Marc de la Innovació educativa” – Sr. Josep Biayna, cap de servei d’Innovació, Xarxes i Serveis Educatius
11:30 – 12:00 Descans
12:00 – 12:45 Taula redona: És possible un canvi educatiu a dia d’avui? – Modera: Sra. Nuria Estrada, coordinadora de serveis educatius als ST Terres de l’EbreSr.

• Toni Garcia i Sra. Sonia Colomer tècnics del Serviei d’I,Xi SESra.
          • Maite Garcia, ambaixadora STEAMSra.
          • Mar Isern, directora Institut-Escola Mare de Déu del Portal de BateaSra.
          • Immaculada Obiol, Inspectora d’educacióSra.
          • Anna Panisello, MRP Terres de l’Ebre

12:45 – 13:45 Experiències de centres:

• Sra. Dolors Queralt, directora Institut-Escola Daniel Mangrané de Jesús
          • Sr. Josep Manel Albiach, director de l’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix (Aliança STEAM a la Ribera d’Ebre)

13.45 – 14.00 Cloenda