Directrius IFLA biblioteques escolars

Us informem que recentment s’ha elaborat una traducció de la segona edició de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar. Aquesta nova edició representa una actualització del desenvolupament professional de la biblioteca en el context de la segona dècada del segle XXI, amb tots els canvis a nivell tecnològic, social i cultural que han tingut lloc i que seguiran succeint en un entorn cada cop més canviant. L’actualització i el continu reciclatge del professional encarregat de la biblioteca escolar és fonamental per a un òptim funcionament d’aquesta i per a la seva correcta implementació dins del projecte de biblioteca.

Per tal de donar a conèixer aquestes directrius s’ha organitzat una sessió de presentació per al proper 23 de gener, entre les 17,30 i les 19,30h, al Servei Educatiu del Baix Ebre (Edifici Betània, Esplana d’Orleans, s/n).

Codi de l’activitat 8031131803