XXXIena Diada de la ZER Montsià

El passat 26 de maig va tenir lloc al Mas de Barberans la 31ena edició de la Diada de la ZER Montsià. L’alumnat i professorat de les cinc escoles que formen la ZER Montsià, Sant Salvador (Godall), Rosa Gisbert (Masdenverge), Sant Llorenç (La Galera), Mestre Josep Roncero (Freginals) i Teresa Subirats i Mestre (Mas de Barberans), es van reunir per tal de passar un dia de germanor realitzant activitats diverses pel poble del Mas de Barberans.

Un total aproximat de 250 xiquets i xiquetes van estar gaudint de diferents tallers:

• 1r Cicle d’Educació Infantil: Taller “Atrapasomnis”i Minimons i jocs de construcció.
  • 2n Cicle d’Educació Infantil: Taller “Pasta de sal” i “Sal de primavera”.
  • Cicle Inicial: Demostració “Vivim la Prehistòria”, taller “Fem un collaret” i Tirolina i taller de bitlles.
  • Cicle Mitjà: Sortida al mirador a càrrec del Parc Natural dels Ports i Taller de pauma “Fem polseres”
  • Cicle Superior: Cursa d’orientació pel Mas de Barberans.