XX Trobada de Corals de les Terres de l’Ebre

El dia 10 de maig va tenir lloc la cloenda de la XX Trobada de corals de les Terres de l’Ebre. Aquesta, esdevé un punt de trobada dels mestres de música de les nostres terres, juntament amb les corals dels seus centres. Han estat dos dies intensos, en què l’alumnat ha pogut gaudir de les cançons interpretades per l’alumnat de les diferents escoles juntament amb l’acompanyament instrumental del grup COMBO, format per professorat de l’escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa.

Els centres educatius del Montsià que han participat a la trobada d’aquest curs, han estat:

• ESC Soriano Montagut- Amposta: La clika / Els amics, Directora: Laia Reverté
  • ESC Horta Vella – La Ràpita: Bona nit / Somni, Directora: Beatriz Carceller
  • ESC Jaume Balmes- Santa Bàrbara: Els colors / Jove i alegre, Director: Albert Zaera

La cantata de La Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, apropar les arts escèniques a les escoles i treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat.

Fotos de la Trobada