XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Del 2 al 31 d’octubre estaran obertes les inscripcions per participar al XX Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA), organitzat pel Grup Enciclopèdia i amb la col·laboració del Departament d’Educació. Per formalitzar la inscripció, cal fer-ho a través del següent enllaç.

En l’actualitat, és un fet àmpliament reconegut que la comprensió lectora entre l’alumnat presenta reptes importants, i és evident que hi ha una manca generalitzada d’hàbits lectors a la nostra societat. Per aquest motiu, el Certamen adquireix una importància més gran que mai.

Aquesta iniciativa té com a objectiu promoure la lectura entre els alumnes de tot Catalunya des de cicle mitjà de primària fins a 4rt d’ESO. Podeu consultar les bases de participació del certamen a la pàgina web www.lecturaenveualta.cat