XVIII Jornada de la Xarxa de Competències Bàsiques

Des de fa 19 anys, la Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa CB) aplega docents de tot el territori amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de la formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament per millorar els aprenentatges de tots els alumnes.

Al llarg d’aquests anys ha esdevingut l’espai d’aprenentatge docent entre iguals per excel·lència del Departament d’Educació, i ha contribuït a la professionalització docent individual i col·lectiva, amb la finalitat de capacitar els professionals perquè tots els i les alumnes puguin aprendre més i millor. Enguany la xarxa està formada per 719 centres, tant d’educació primària com secundària, de diferents territoris, i implica més de 10.000 docents.

El Departament d’Educació organitza anualment una jornada de cloenda del programa, amb la finalitat de compartir i intercanviar les experiències que han realitzat els centres al llarg del curs, proporcionar evidències de les millores dels aprenentatges dels alumnes i ajudar a configurar un marc conceptual comú entre tots els docents que formen la xarxa.

La jornada està oberta a tots els docents que ho desitgin. D’una manera excepcional, aquest any se celebra de forma virtual el proper 3 de juliol de 2020. No cal inscripció prèvia, però en aquest formulari pots demanar per rebre informació del contingut de la Jornada.

Aquí trobaràs el web amb més informació.

Us adjuntem la plataforma digital a través de la qual podreu seguir la jornada: Canal de Youtube  de la XVIII Jornada XCb