XVII Certamen de Lectura en Veu Alta. Resultats Semifinals a Terres de l’Ebre

Ja tenim l’alumnat seleccionat!!

El dia 8 d’abril, els quatre Jurats del nostre territori van emetre el veredicte de les quatre Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta de les Terres de l’Ebre.

Des del Servei Educatiu del Montsià agraïm la participació, la motivació, l’esforç i el treball de qualitat fet a les aules especialment aquest any per les dificultats que ha comportat el format no presencial i donem l’enhorabona a les xiquetes i xiquets // nois i noies, al professorat i als centres per l’alt nivell dels i les participants. Així mateix, us encoratgem a participar a la propera convocatòria, tot incidint en la categoria dels Timoners per tal d’engrescar i premiar l’esforç que fa l’alumnat nouvingut per aprendre la nostra llengua.

Per a més informació sobre l’alumnat premiat de cada grup, podeu consultar el següent enllaç: Veredictes dels jurats.