VII Jornades webquestcat “Camins d’innovació”

Jornades organitzades per la COMUNITAT CATALANA DE WEBQUEST, l’Escola Mossèn Jacint Verdaguer, i el CRP de Sants-Montjuic, amb el suport del Departament d’Enseyament de la Generalitat de Catalunya.

La jornada tindrà lloc a l’escola MOSSEN JACINT VERDAGUER de Barcelona.
Activitat inclosa en el PLA DE FORMACIÓ PERMANENT del professorat del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Sota el subtítol “Camins d’Innovació” volem que aquestes VII Jornades serveixin per donar a conèixer diferents experiències educatives, tant de primària com de secundària, que mostren diferents metodologies que donen resposta a les necessitats de la societat actual.

Es parlarà de webquest, de Neurociència, del treball per projectes i projectes col·laboratius, de l’escola per ambients, del replantejament d’horaris i espais…

INSCRIPCIONS