Torna Sant Jordi !!!

Quan arriba Sant Jordi sembla que veritablement la primavera ja ha arribat. Els carrers s’omplen de paradetes de roses, de llibres i de gent que busca una estoneta per apropar-se i trobar la rosa ideal o simplement remenar entre les publicacions que els llibreters i llibreteres ens volen ensenyar en aquest dia tan especial.

Actualment, fins i tot, les xarxes socials s’omplen d’aquest aire tan màgic i pertot arreu apareixen fotos de roses i diferents escrits.

Des de la nostra pàgina també volem contagiar-nos d’aquest ambient i volem oferir-vos tot un recull d’activitats i recursos que us siguin útils per treballar la diada de Sant Jordi amb el vostre alumnat.

Bona diada !!!!!

Contes  Més recursos Guies de lectura
60 contes de la llegenda de Sant Jordi Punts de llibres diferents Guia de lectura Sant Jordi 2022
Recull de poemes per Sant Jordi Edu365.cat Diferents guies de lectura