Sant Jordi ¨A la recerca de Numen¨

Tot intentant minimitzar les activitats que ens hem perdut per la pandèmia, us proposem una adaptació de la gimcana A la recerca de Numen. Serà una activitat virtual, però mantindrà el treball en equips de 4 alumnes i les mateixes proves previstes, amb les
mínimes modificacions.

Volem que estigui dins de la zona d’influència de la Diada de Sant Jordi, però no podia ser el dia 23, així que us proposem fer-la el 29 d’abril.

Dit això, us presentem Sant Jordi a la recerca de Numen, una gimcana confinada però gairebé tan ambiciosa com la seva precedent, que no ens donarà problemes de desplaçaments ni d’aglomeracions i tot i així serà creativa, participativa, literària i innovadora. Seguirà adreçada a tot l’alumnat de 4t d’ESO de les Terres de l’Ebre, i mantindrà el concurs final i els premis als equips que presentin els millors treballs de cada categoria.

Animeu-vos a participar-hi, la literatura i la il·lusió ens ajudaran a combatre el confinament.

Equip LIC Terres de l’Ebre

[Actualització del 11-05-2020]: Una vegada finalitzada l’activitat us compartim el conjunt de propostes.