Premis Biblioteques Escolars – LLueix Biblioteca !!

La Fundació Bofill obre els Premis Biblioteques Escolars per reivindicar la importància d’aquests espais com a epicentre de transformació social, digital, cultural i educativa. Es tracta dels Premis Biblioteques Escolars de la Fundació Bofill, la presentació de candidatures dels quals es va obrir el 13 de març i finalitza el 21 d’abril. Hi ha cinc categories: Premi Qualitat, a la millor biblioteca escolar com a paradís lector; Equitat, com a motor d’igualtat social; Comunitat, com a vincle amb l’entorn; Creativitat, com a laboratori expressiu, i Actualitat, com a espai connectat. S’atorgaran cinc premis, un per categoria, que consistiran en cinc vals per valor de 500 euros per invertir en llibres per tal d’actualitzar i ampliar la col·lecció de la biblioteca.

Els guardons estan oberts als centres educatius públics de Catalunya, que poden presentar les seves candidatures a través de la web de la fundació.