Premi Extraordinari de Batxillerat per a l’Ins Ramon Berenguer IV

Els Premis Extraordinaris de Batxillerat són un estímul més per als alumnes i un reconeixement oficial dels seus mèrits que demostra una preparació d’excel·lència en els estudis de batxillerat. Són també una mostra de la constància i compromís pel treball compartit entre estudiant, professorat i família.

En aquesta convocatòria del curs 2021 un alumne de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta, ha estat guardonat amb aquest premi que és un estímul per a l’alumnat i constitueix el reconeixement oficial dels mèrits de l’alumnat que demostra una preparació especial en aquests ensenyaments. Són també una mostra de la constància i el compromís pel treball compartit entre estudiant, professors i família.

Aquest guardó comporta:

• l’exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d’acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya);
  • un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya;
  • l’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès dels alumnes;
  • la possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

Moltes felicitats al guardonat !!!